Isft Coming From England

  • Dear all,


    Ich habe eine 1997 CB1300, nur die 8. Fahrrad jemals produziert wurde. Ich möchte noch einmal auf die ISFT in June.Would I be welcome? Kann jemand mir helfen mit der Buchung der Unterkunft, das heißt, jeder ist aufhalten, und was sind die Kosten für Übernachtung / Frühstück pro Nacht.
    Ich habe ein grundlegendes Verständnis des Deutschen, (ich spreche es besser als ich lesen / schreiben). Ich bin auf dem britischen Forum. Ich freue mich auf Ihre Antworten lesen, und hoffentlich bis Treffen mit euch allen im Juni.
    Best Regards from Liverpool,


    Pete Eaton


    Dear all,


    I have a 1997 CB1300, only the 8th bike ever produced. I would like to come along to the ISFT in June.Would I be welcome? Could anyone help me with booking accomodation, i.e. where is everyone staying, and what is the cost of bed and breakfast per night there.
    I have a basic understanding of German, ( I speak it better than I read/write it) . I am on the UK Forum. I look forward to reading your replies, and hopefully meeting up with you all in June.
    Best Regards from Liverpool,


    Pete Eaton

    Mine is bigger than a big one!

  • Good morning Toadylad GB!


    I think you'll be very welcome to the ISFT in June.


    I think it's not a problem to arrange an accomodation for you during the ISFT.


    Peter Koerner is the right man who can arrange all you need.



    regards


    Hallow33n

    black is nice ..... but blue is geil! :D
    ..... provokanter Typ, aber dennoch ganz umgänglich .......Wer Rechtschreibfehler findet, darf diese behalten!

  • Hallo Hallow33n.


    Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte. Ich schickte Peter Körner eine private Nachricht, die nur darauf warten, was er zu sagen hat. Ich habe die Fähre bereit, sein Buch, nur zu klären, Unterkunft, das ist so. Good to go!


    Prost


    Peter Eaton,
    Liverpool England.



    Hi Hallow33n.


    Thank you for your kind words. I have sent Peter Korner a private message, just waiting for what he has to say. I have the ferry ready to be book, just need to sort out accomodation, then thats it. Good to go !


    cheers


    Peter Eaton,
    Liverpool England.

    Mine is bigger than a big one!

  • Hi Pete


    of course u r welcome to join us at the ISFT! Just take care to drive on the "right" side of the street ;) ;)


    cya in Germany!


    marc from Luxembourg

    Richtige Männer trinken keine Milch, sie essen Kühe!! 8)

  • Hallo Peter,


    Ich habe die Fähre gebucht hat, und jetzt habe ich meine Route geplant. Ich werde durch Nijmegen kommen (wollen über die berühmte Brücke gehen), dann Vergangenheit Gelsenkirchen, Dortmund umgehen, Down in Kassel, und dann weiter nach Stiege. Ich steige die Fähre um 09.00 Uhr, also sollte ich in Stiege um 17:00 Ich hoffe werden. Ich beabsichtige, über die Verwendung der Autobahnen so weit wie möglich wie ich 600km haben zu decken, so avent mehr viel Zeit für Sightseeing!


    Sorry, wenn ich einen Schmerz in den Hintern zu bin!


    Cheers dann,


    Peter Eaton in Liverpool

    Mine is bigger than a big one!

  • Hi Peter,
    seemes as if you schould write your questions and your comments
    in English, your translation program causes worries.
    I think, here are lots of people understanding English very well.
    Of course, everybody is welcome.
    Looking forward to meet up in June.
    Regards to Liverpool and the wunderful Isle, being situated near by.
    (I.O.M).....whre I´ve been 8 times.
    Jörg